Dnes je pondelok, 19.november 2018, meniny má: Alžbeta
Čas čítania
3 minutes
Zatiaľ prečítané

Naďa Hazuchová: Slovenka, ktorá stojí za úspešným e-shopom Krasotika

január 09, 2018 - 16:09
Každá milovníčka líčenia a krásy ako takej si dáva záležať na tom, aby si zadovážila kvalitné produkty, ktorými docieli očarujúci vzhľad počas celého dňa. Takéto produkty ponúka aj e-shop Krasotika, ktorý vlani zabezpečoval líčenie modeliek na prestížnom módnom podujatí Bratislavské módne dni by Mercedes-Benz. Zaujímalo nás teda, ako e-shop začínal, aké sú jeho ciele, ako vnímali spoluprácu s Bratislavskými módnymi dňami, či aktuálne trendy tejto zimy. Na tieto otázky sme sa opýtali Nadi Hazuchovej, majiteľky Krasotiky.

Kde začala história Krasotiky? S akým cieľom ste začínali?

Krasotika nevznikla ako podnikateľský plán ale skôr ako túžba vyskúšať niečo nové a zistiť ako funguje online predaj. Postupne však došlo k zvýšenému záujmu o ponúkané produkty, a tak začala Krasotika rásť.

Čo je momentálne vašou prioritou? Na čom si skutočne dávate záležať?

Dávame si skutočne záležať na tom, aby sme pre zákazníkov vytvorili zážitok, a to od prvej návštevy až po konečné používanie produktov. Dôležitá je kvalita zákazníckej podpory, poradenstvo ale aj rýchlosť doručenia. Priorít je viacej, sústredíme sa na jednotlivé procesy, ktoré zaisťujú spokojnosť zákazníka a zároveň rast firmy.

dsc_1742.jpg

Foto: 
arc

Kto všetko tvorí váš tím?

V našom tíme sú marketingoví špecialisti, grafici, IT odborníci, vizážistky, pracovníci obchodu, administratívy a skladu. Pod povrchom, ktorý je viditeľný online pre zákazníkov sa skrýva veľké množstvo aktivít, za ktorými stojí veľa talentovaných ľudí.

Bolo ťažké sa s e-shopom Krasotika presadiť sa v tvrdej konkurencii?

Za každým úspechom sa skrýva tvrdá práca a inak to nebolo ani v našom prípade. Náročné to určite je, ale so správnymi ľuďmi to ide ľahšie. Som rada, že sme vytvorili tím ľudí, ktorých práca baví a zároveň ju robia kvalitne. V tom si myslím, že tkvie naša silná stránka.

Čo doposiaľ pokladáte za najväčší úspech?

To je ťažké presne povedať. Ja osobne úspech nemeriam iba obratom, ktorý je samozrejme dôležitý a som rada, že sa vyvíja dobre. Keby som však mala menovať úspechy Krasotiky, myslím, že za najväčší považujem to, že budujeme prosperujúcu firmu, ktorá vyznáva určité hodnoty, zamestnanci sa spolupodieľajú na raste a zákazníci nás majú radi. Viem, že ste očakávali asi trošku inú odpoveď, ale na toto som ja osobne hrdá. Samozrejme ma tešia všetky obchodné spolupráce so zahraničnými značkami kozmetiky či úspech našich vizážistiek, ktoré sú čím ďalej tým viac vyhľadávané.

Aký typ kozmetiky nájdeme na vašom e-shope?

Krasotika sa zameriava na predaj dekoratívnej kozmetiky zahraničných značiek, ktoré nie sú bežne dostupné na slovenskom trhu. Jedná s apredovšetkým o americké a anglické značky.

V čom je spektrum vašich výrobkov iné?

Iné je hlavne v dostupnosti. Produkty, ktoré máme v ponuke slovenské ženy nenájdu bežne v drogériách či parfumériách.

Počas vlaňajších Bratislavských módnych dní ste celoročne zastrešovali líčenie modeliek, ako vnímate túto spoluprácu?

Spoluprácu vnímam určite prospešne. Som rada, že Krasotika bola oslovená aby sa stala reklamným partnerom BMD. Prinieslo nám to nové vzácne skúsenosti.

licenie_2.jpg

Foto: 
arc

BMD sú skutočne veľký projekt. Koľko make-up artistiek pracuje počas takéhoto podujatia a ako to celé funguje?

Behom jedného dňa je potrebné na módne prehliadky pripraviť niekoľko desiatok modeliek a módnych návrhárov. Podľa veľkosti akcie je prítomných 4 z 6 vizážistiek a vždy jedna koordinátorka. Máme vlastné profesionálne vybavenie, vďaka ktorému si vytvoríme kvalitné zázemie na líčenie. Potom už dievčatá pracujú podľa zadania.

Prispôsobujete líčenie na takýchto typoch akciách jednotlivému modelu šiat alebo modelky líčite jednotným spôsobom?

Väčšinou sa na takéto módne show modelky líčia v neutrálnych odtieňoch, keďže predvádzajú viacej modelov. V niektorých prípadoch však líčime modelky ku konkrétnemu modelu.

Rovnako ako aj v móde aj v líčení sú na zimu nejaké trendy. Aké sú pre túto zimu?

Trendy je prejasnená tvár, matné rúže s metalickým finišom v odtieňoch černíc, malín a čučoriedok. Zaujímavá kombinácia je farebné očné linky a nude pery. Myslím si ale, že ženy by mali nosiť to, čo im pristane a v čom sa cítia dobre.

A na záver - Kde sa vidíte o pár rokov? Chceli by ste otvoriť aj kamennú predajňu a rozšíriť sa možno aj po celom Slovensku?

Plánov máme veľké množstvo a veľmi sa tešíme na ich realizáciu. Kamennú predajňu jednu už máme a momentálne neuvažujeme nad ďalšími. Snažíme sa byť online, pretože sme tak dostupné skutočne ženám z každej časti Slovenska. Určite budeme rozširovať ponúkané portfólio o nové značky i rady produktov.

Foto: Naďa Hazuchová, majiteľka e-shopu

6g4a1511-edit.jpg

Foto: 
arc

- - Inzercia - -