Dnes je nedeľa, 21.apríl 2019, meniny má: Ervín
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Pomôcka za pár drobných vás zbaví kíl, aj keby ste nechceli

február 05, 2019 - 11:00
Ako už úvodný obrázok napovedá, reč je o (ne)obyčajnom švihadle. Dokonalá figúra nie je podmienená kúpou permanentky do fitness centra či zriadením domácej telocvične. Ide to aj inak.

Absolútnym rekordmanom v skákaní cez švihadlo je Američan Frank P. Olivieri, zapísaný i v Guinessovej knihe rekordov. Dokázal na ňom skákať úctyhodných 32 hodín. Vám stačí cvičiť podstatne menej a už čoskoro uvidíte prvé výsledky. Odborníci tvrdia, že pri poctivom skákaní by to malo byť už po jednom týždni.

Pri skákaní posilňujete najmä spodnú a vrchnú časť tela, no cviky so švihadlom pozitívne vplývajú aj na koordináciu, kondičku i vytrvalosť, pričom za hodinu viete spáliť až tisícku kalórií! Skoky cez švihadlo nie sú ani zďaleka také jednoduché, ako možno na prvý pohľad pôsobia. Pravdou ostáva, že ak je vaša kondícia na bode mrazu, ťažké začiatky vás neminú. Oplatí sa však zotrvať!

Správna dĺžka švihadla je gro. Ako vybrať to správne? Stúpnite si oboma nohami do stredu švihadla. Jeho konce by ste mali mať vo výške ramien. Ak ste nováčik, začnite zľahka. Postačí vám 50 preskokov v dvoch sériách, takže prestriedate obe nohy. Nezabudnite si obuť kvalitnú, športovú obuv, aby tlmila doskoky a ochránila vaše kĺby.

Inšpiráciou na cvičenie vám môže byť napríklad nasledujúce video:

Jump Rope Tutorial for Beginners ★ Learn How to Jump Rope (quick and easy)

Autor: 
YouTube

- - Inzercia - -