Dnes je pondelok, 06.apríl 2020, meniny má: Irena
Čas čítania
menej ako
1 minúta
Zatiaľ prečítané

Je čas spevniť tricepsy! Ukážeme vám, ako!

február 15, 2020 - 15:30
Sezóna svetrov je už pomaličky za nami a prišiel čas spevniť mľandravé tricepsy. Tento cvik vám pomôže spevniť ovisnuté tricepsy a čo je najlepšie, postačí vám k tomu iba stolička.

Ako na to:

1. Posaďte sa na stoličku, dlane položte tesne vedľa tela, prsty nasmerujte dopredu. Držte sa okraja stoličky.

2. Ramená tlačte dozadu, chrbát majte vystretý.

3. Nohy vysuňte pred seba, kolená ostávajú pokrčené. Ak si to chcete sťažiť, kolená vystrite.

4. Plynule spúšťate panvu kolmo nadol. Lakte smerujú stále vzad a v dolnej fáze cviku zvierajú 90 stupňový uhol.

5. Zdvihnite sa späť až do prepnutých lakťov.

Na čo si pri cviku dávať pozor:

– Pozor, keď idete do dolnej fázy cviku, držte trup vzpriamený, krk ťahajte hore, neschovávajte ho medzi ramenami.

– Snažte sa obmedziť pohyb v ramenách, cvičte iba lakťami.

– Ak cvičíte s vystretými kolenami, pozor na panvu – nevysúvajte ju!

Tu už je názorná ukážka:

How to Do a Tricep Dip | Boot Camp Workout

- - Inzercia - -