Dnes je sobota, 06.marec 2021, meniny má: Radoslav, Radoslava
Čas čítania
1 minute
Zatiaľ prečítané

Ako bojovať s nadváhou? Cvičením!

november 03, 2020 - 16:06
Pandémia a následné opatrenia sa pre mnoho ľudí neobišli bez kilogramov navyše. Aby ste predišli nadváhe a obezite, prinášame vám spoločne so Zorou Ochodnickou sériu cvikov, ktoré vám pomôžu.
Foto: 
Unsplash.com

1, Statické cvičenie na šikmé brušné svalstvo a zdravý chrbát. Cvik je už dosť známy, ale ja ho rada pripomínam, lebo je nielen môj najobľúbenejší, ale aj veľmi efektívny a s okamžitým účinkom.

Ľahneme si na bok s vystretými nohami, oprieme sa o lakeť a ruku vystrieme dopredu. Spevníme telo a zodvihneme panvu dohora tak, aby sme boli v jednej rovine. V tejto polohe sa začneme pohybovať hore a dolu v rozmedzí len niekoľko centimetrov aspoň 20x . To isté zopakujeme aj na druhú stranu. Po krátkej prestávke sa môžeme k cviku znova vrátiť a zopakovať si ho.

2, Nasledujúci cvik je pre pokročilých, a preto ho treba robiť postupne. Oprieme sa o vystretú nohu a ruku a vrchnú nohu zanožíme a oprieme o podložku, kvôli rovnováhe. Už v tejto polohe pracujú šikmé brušné svaly.

3, Teraz prinožíme vrchnú nohu k spodnej tak, aby sme boli pekne šikmo k podložke bez pohybu. Udržíme sa v statickej polohe aspoň 30 sekúnd. Toto je už poriadny „zaberák“ na šikmé brušné svaly ako aj celé jadro, ktoré drží chrbát pokope.

4, A na toto už musíte mať dosť dobré pevné ruky a telo, ale dá sa to s postupným tréningom dosiahnuť pomerne rýchlo. V rovnakej polohe začnite nohu dvíhať hore a dolu aspoň 10x na každú stranu.

- - Inzercia - -