Finančná správa k 1. decembru presúva agendu 13 vybraných kontaktných miest daňových úradov na väčšie pobočky daňových úradov. Tieto zmeny sa týkajú Hurbanova, Kolárova, Hlohovca, Šamorína, Revúcej, Detvy, Sniny, Levoči, Stropkova, Moldavy nad Bodvou, Sobraniec, Veľkých Kapušian a Gelnice. V prípade Kežmarku a Sabinova pôjde o transformáciu na pobočku.
Z tohto kroku podľa hovorkyne finančnej správy budú benefitovať nielen klienti ale aj štát, nakoľko sa znížia náklady na prevádzku a prenájom budov. „Klienti sa nemusia straty kontaktu obávať. Komunikovať s finančnou správou môžu cez viaceré kanály, ktoré bude naďalej posilňovať,” uviedla.
Klientske zóny na kontaktných miestach daňových úradov, ktorých sa od začiatku decembra tohto roka dotýka optimalizácia, budú 30. novembra počas úradných hodín poskytovať všetky služby za oblasť správy daní a registra štandardným spôsobom. Od 1. decembra tohto roka sa už nebudú poskytovať klientom žiadne služby na týchto kontaktných miestach, ale budú k dispozícii na najbližšej pobočke daňového úradu.