V roku, keď známy reťazec Biedronka v Poľsku oslavuje svoje 3O. výročie, prichádza na slovenský trh. Svoju prvú predajňu otvorili v Miloslavove nielen s bohatým programom, ale najmä lákavými cenami.
„Dnešný deň je pre skupinu Jerónimo Martins šťastným dňom, pretože prichádzame, pre nás do novej krajiny, so značkou Biedronka v roku jej 30. výročia. Veríme, že na Slovensku dokážeme urobiť pozitívne zmeny a budeme úzko spolupracovať so slovenskými dodávateľmi, aby sme vytvorili čo najlepšiu ponuku za čo najnižšie ceny pre slovenských spotrebiteľov a rodiny,“ povedal predseda predstavenstva skupiny Jerónimo Martins Group Pedro Soares Dos Santos, ktorý sa otvorenia prvej slovenskej predajne osobne zúčastnil.

My sme nový obchod navštívili hodinu pred jeho oficiálnym otvorením. Všetko bolo pripravené na nápor netrpezlivých zákazníkov, ktorí sa už „pripravovali“ pred predajňou.

Biedronka v Miloslavove bude ponúkať viac ako 3 400 výrobkov, pričom kladie veľký dôraz na spoluprácu so slovenskými dodávateľmi. Na ploche 876 štvorcových metrov na nakupujúcich čaká bohatý sortiment od kvetov, cez čerstvé pečivo, ovocie, zeleninu, mäso až po drogériu a kozmetiku či alkohol.


















„Našou prioritou je ponúkať slovenským zákazníkom kvalitné a čerstvé potraviny za najnižšie ceny. Od začiatku sme sa zamerali aj na spoluprácu so slovenskými dodávateľmi, s ktorými sme vytvorili niekoľko privátnych značiek, ktoré kladú dôraz na kvalitu, čerstvosť a udržateľnosť. Tieto hodnoty – spolu s férovosťou a transparentnosťou v našom podnikaní – sú kľúčovými faktormi pre dlhodobý rast spoločnosti Biedronka na Slovensku,“ hovorí o vstupe spoločnosti na trh Maciej Łukowski, generálny riaditeľ spoločnosti Jerónimo Martins Slovensko.
Počas slávnostného otvorenia bol pre návštevníkov pripravený sprievodný program, ktorý moderoval Vilo Rozboril a nechýbali ani rôzne súťaže či vystúpenie DFS Prvosienka.

foto: Biedronka, autor