Koučka a odborníčka na produktivitu Dominika Fasolo sa s vami, našimi čitateľmi, pravidelne delí o tipy a triky, ktoré môžu pomôcť pri zlepšení vašej produktivity. Ako hovorí sama Dominika, všetci máme k dispozícii rovnaké množstvo hodín dňa, otázkou je, ako efektívne ich vieme využiť.
Posledné týždne Dominika vysvetlila, aké nápomocné sú letový režim a časovač. Dnes sa pozrieme bližšie na nástroj číslo 3, ktorým je aplikácia Notion (z angl. nápad, myšlienka). „Chcela som mať všetky svoje osobné a pracovné akčné body na jednom mieste, ktoré by fungovalo rovnako dobre na desktope aj na mobile. Zároveň som chcela nástroj, ktorý sa ľahko používa, je MINIMALISTICKÝ a má veľmi užívateľsky príjemný DIZAJN. Trvalo mi niekoľko rokov, kým som našla to správne riešenie, a keď som otvorila „Notion“. Teraz, o jeden a pol roka neskôr, je NOTION oveľa viac než len moja obľúbená aplikácia na zoznam úloh. Slúži aj ako nástroj na riadenie projektov, zhromažďovanie informácií, brainstorming a spoluprácu,“ približuje používanie aplikácie Dominika Fasolo.
Skúste ho použiť ako koučka, ktoré stavila na nasledovné:
- Vytvorte si zoznam úloh v každej oblasti života (osobná, fyzická, profesionálna, rodinná…)
- Pripravte si denné, týždenné a mesačné plány
- Sledujte pokrok pri plnení cieľov
- Zdieľajte prácu so spolupracovníkmi
- Vytvorte cestovné plány a zoznamy balení
- Zhromažďujte informácie a užitočné odkazy na akékoľvek témy
Vďaka NOTION je všetko prehľadne usporiadané pod „jednou strechou“. Dominika pridáva návod, ako na to:
- KROK 1: Zhromaždite všetky akčné body. Zhromaždite všetkých xy uverejnených článkov, rôzne programy, písomné poznámky z konferencií a školení, poznámky z telefónu a uložte si to všetko na jedno miesto.
- KROK 2: Stiahnite si nástroj Notion a nastavte si účet (je to zadarmo!).
- KROK 3: Pre každú oblasť svojho života, ktorú chcete usporiadať, vytvorte sekciu a podsekcie, stránky a zoznamy. Prispôsobte si ich, ako uznáte za vhodné!
Skúsite to ešte dnes?