Na Kiwi.com evente ste mohli spoznať minuloročných finalistov výzvy WORLD TRAVEL HACKERS, avšak v týchto chvíľach už máme finalistov aj z tohtoročnej výzvy a medzi nimi dokonca slovenskú dvojicu.
Viac ako 7 300 uchádzačov a slovenská finalistka
Z viac ako 7 300 uchádzačov zo 130 krajín uspela aj Slovenka Lenka Haring, ktorá tak získala 10 000 eur na cestovanie po svete. Za svojho parťáka na cesty si vybrala svojho manžela, s ktorým sa nedávno vrátila zo 14-mesačnej svadobnej cesty. Harovci, ako sa na Instagrame dvojica nazýva, sa vydajú na cesty už koncom júla.
Kiwi.com a výzva World Travel Hackers
Kiwi.com, popredná európska spoločnosť v oblasti cestovných technológií a vyhľadávania leteniek, už vybrala všetkých 12 finalistov programu World Travel Hackers. Z viac ako 7 300 uchádzačov zo 130 krajín uspela aj Slovenka Lenka Haring, ktorá tak získala 10 000 eur na cestovanie po svete so svojím manželom.
Štyri týždne plné výziev
Spoločnosť Kiwi.com vyberala v druhom ročníku svojej výzvy World Travel Hackers spomedzi 7 300 uchádzačov zo 130 krajín. Vybraných 12 dvojíc pochádza z USA a Európy, vrátane Slovenska, Portugalska, Maďarska, Španielska, Českej republiky či Rumunska. Úspešné dvojice budú musieť počas štyroch týždňov čeliť mnohým cestovateľským výzvam, ako napríklad vycestovať do akejkoľvek najlacnejšej destinácie nájdenej v aplikácii Kiwi.com, nájsť trasu s 24-hodinovým medzipristátím v náhodnom meste a navštíviť čo najviac miestnych atrakcií. Svoje zážitky z ciest budú pravidelne prinášať na sociálnych sieťach a za túto prácu snov dostanú 10 000 eur.
Slováci túžia po dobrodružstve
Pre mnohé dobrodružné povahy je výzva od Kiwi.com najlepšou letnou brigádou. Ako to však vidia Slováci? Spoločnosť Kiwi.com realizovala prieskum na tému cestovania v spolupráci s agentúrou Stem/Mark, z ktorého vyplynulo, že takmer polovica opýtaných Slovákov (47,8 %) by odišla z práce či univerzity, ak by mali k dispozícii sumu 10 000 eur na cestovanie do neznámych destinácií. Na cesty by so sebou vzali najčastejšie svojho životného partnera (67,8 %), čo je aj prípad slovenskej finalistky tohtoročnej výzvy World Travel Hackers zo Slovenska, Lenky Haring.
Harovci a ich cestovateľská vášeň
Sympatická Lenka porotu presvedčila dokonalou angličtinou, videami na profesionálnej úrovni, ale hlavne dobrodružnou povahou. Za svojho parťáka na cesty si vybrala svojho manžela, s ktorým sa nedávno vrátila zo 14-mesačnej svadobnej cesty. Spolu precestovali africké krajiny ako napríklad Zimbabwe, Namíbiu, Tanzániu či Ugandu, navštívili aj Áziu – Filipíny, Thajsko, Laos aj Kambodžu, zastavili sa tiež v Bangladéši, Indii a v Nepále. S manželom sa spoznali pred deviatimi rokmi v Barcelone, neskôr sa presťahovali do Kodane, vďaka čomu spoznávali Škandináviu. Počas posledných rokov zapadli do stereotypu, a tak sa rozhodli, že si dajú dlhšiu pauzu a budú už len cestovať.
Pripravení na nové dobrodružstvá
Svoje roly majú perfektne rozdelené, Lenka, ktorá sa venovala manažmentu, teraz píše články, komunikuje s fanúšikmi a stará sa o transport a stravu. Jej muž David kupuje letenky, bookuje hotely, fotí, točí a edituje ich dobrodružstvá. Dvakrát týždenne zo svojich ciest uverejňujú blog na YouTube, takže so sociálnymi sieťami majú bohaté skúsenosti. „Prihlásili sme sa, lebo sme závislí na šialených príbehoch a nezabudnuteľných momentoch. Nezáleží nám na tom, koľko peňazí máme vo vrecku, kde spíme alebo akú dopravu využívame. Sme tak dobre zohraní, že cestovanie s Kiwi.com bude zábava nielen pre nás, ale aj pre našich fanúšikov a sledovateľov. Ponúkneme im dobrodružstvo, zábavu a praktické cestovateľské hacky,“ hovorí finalistka Lenka Haring.
Výzva pre Harovcov
Harovci, ako sa na Instagrame dvojica nazýva, sa vydajú na cesty už koncom júla. Počas 4 týždňov budú musieť okrem cestovania zazdieľať 4 videá na YouTube, 15 TikTokov alebo Instagram Reels a 15 fotografií. „Už teraz sme zvedaví, aké dobrodružstvá našim párom prinesie mesiac na cestách s výzvou World Travel Hackers. Prekvapením bude aj ušetrená suma, ktorú si dvojice budú môcť na záver nechať. Dúfame, že cesty budú zážitkom nielen pre našich finalistov, ale že zabavíme a inšpirujeme k cestovaniu aj ľudí, ktorí nás sledujú na sociálnych sieťach,“ zhrnul Chris Wechsler, kreatívny riaditeľ Kiwi.com.